Теми и панели

    Бъдещето на гласовите бизнес комуникации

    10 ноември 2010, 10:30

    Днес в сложната икономическа ситуация изключително важно за компаниите е нуждата от повишаване ефективността на работа и паралелно с това снижаване на разходите за комуникация.

    За да се привлече погледът на потребителя, телекомуникационният сектор продължава да генерира иновативни възможности за миграция към новостите в света на технологиите. Пред компаниите се изправя задачата за преразглеждане на съществуващата им комуникационна инфраструктура и търсене на възможности за нейното преустройство.

    Освен значително оптимизиране на разходите за телефон, IP базираните комуникации водят и до по-лесно управление и поддръжка на комуникационните системи, повишена мобилност и гъвкавост на служителите. IP базирани комуникационни решения са най-честите промени, които българските компании предприемат, за да обновят съществуващата си комуникационна структура.

    Панел I: Причини за ъпгрейд на съществуващата комуникационна структура

    • Снижаване на разходите – основна причина компаниите да отправят поглед към търсенето на варианти за осъвременяване на комуникационната структура?
    • По-добра комуникационна свързаност обусловена от допълнителните възможности на унифицираните комуникации
    • Нуждата от комбинация на мобилна и стационарна гласова комуникация - ключов момент в телекомуникационния пазар
    • Сигурност и надеждност на комуникационната среда

    Панел II: Фактори, влияещи върху подобряването на гласовите комуникации

    • Преносимост на фиксирани и мобилни номера
    • Технически подходи и стъпки за осъществяването на тази миграция

    Панел III: Платформи, чрез които се осъществява надграждането на съществуващата комуникационна инфраструктура

    • Kомуникационни платформи от ново поколение
    • Интегриране на потребителските платформи skype, gmail, facebook и т.н. в съвременните бизнес комуникационни платформи.
    • Виртуални телефонни централи – характеристики, функционалности, предимства